(EL) (EN) (PDF) – Προετοιμασία σεμιναρίου Ορολογίας για υποψήφιους διδάκτορες Πολυτεχνικών Σχολών | Μαρίνα Πανταζίδου, Κώστας Βαλεοντής


Snap2.png

Preparing a seminar on Terminology for engineering PhD candidates

Οι διδακτορικές σπουδές έχουν γίνει πιο δομημένες τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη, με σκοπό οι υποψήφιοι διδάκτορες να αναπτύσσουν ένα ισορροπημένο σύνολο δεξιοτήτων χρήσιμων τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό πλαίσιο. Ως αποτέλεσμα, οι φοιτητές παρακολουθούν διάφορα σεμινάρια για την κατάρτισή τους και σε μη τεχνικά θέματα. Στην παρούσα ανακοίνωση θα αναφερόμαστε περιληπτικά σε αυτά ως «κατάρτιση δεξιοτήτων», για να τα διακρίνουμε από την «θεματική κατάρτιση», η οποία αναφέρεται σε μεταπτυχιακά μαθήματα που έχουν στενή σχέση με το θεματικό πεδίο της διδακτορικής διατριβής του κάθε φοιτητή. Η κατάρτιση δεξιοτήτων απαιτεί σημαντικούς πόρους. Μερικά σεμινάρια πραγματοποιούνται με εθελοντική απασχόληση του προσωπικού των σχολών, ενώ άλλα παρέχονται από εξωτερικούς ειδικούς που αμείβονται από το πανεπιστήμιο. Και στις δύο περιπτώσεις, τα περισσότερα από τα σεμινάρια αυτά προσφέρονται σε φοιτητές από πολλά διαφορετικά πεδία και, επομένως, δεν έχουν στενή σχέση με τη θεματική περιοχή του κάθε φοιτητή. Λόγω αυτού του γεγονότος είναι δυνατό κάποιοι φοιτητές να μη συμμετέχουν ενεργά, αλλά να μένουν απλοί θεατές. Αυτή η χαλαρή προσαρμογή ανάμεσα στο περιεχόμενο της κατάρτισης δεξιοτήτων και στο υπόβαθρο κάθε συμμετέχοντος μας ώθησε στην …


PDF file, 22 pages

via www.eleto.gr

Advertisements

Leave a comment

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s