(EL) (PDF) – Ορισμοί και ακρώνυμα | Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας


Snap2.png

Tο 2007 ήταν μια καλή χρονιά για την ασφάλεια της πολιτικής αεροπορίας στην Ευρώπη. Ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων στις εμπορικές αερομεταφορές περιορίστηκε από έξι το 2006 σε τρία το 2007 και είναι ένας από τους χαμηλότερους της δεκαετίας. Το 2007, μόνο πέντε τοις εκατό του συνόλου των ατυχημάτων εμπορικών αερομεταφορών παγκοσμίως σημειώθηκαν σε αεροσκάφη νηολογημένα σε κράτη μέλη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA MS). Ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων σε τακτικές επιβατικές μεταφορές είναι σημαντικά χαμηλότερος στην Ευρώπη από τον υπόλοιπο κόσμο. Ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων στις εμπορικές αερομεταφορές με ελικόπτερα στην Ευρώπη μειώθηκε, επίσης, από τέσσερα το 2006 σε ένα το 2007. Ο αριθμός των θανατηφόρων ατυχημάτων για τις πτητικές λειτουργίες εναέριων εργασιών και της γενικής αεροπορίας με αεροπλάνα και ελικόπτερα παρέμεινε σχετικά σταθερός. «Η απώλεια ελέγχου κατά την πτήση» (LOC-I) αποτελεί την πιο συχνή κατηγορία ατυχημάτων γι’ αυτό τον τύπο πτητικών λειτουργιών. Τα τεχνικά θέματα φαίνεται να παίζουν πολύ μικρότερο ρόλο. Για δεύτερη φορά, ο Οργανισμός συνέλεξε στοιχεία ατυχημάτων για ελαφρά αεροσκάφη (μάζας κάτω των 2250 κιλών) από κράτη μέλη του EASA. Συνολικά, ο αριθμός ατυχημάτων σε αυτήν την κατηγορία αεροσκαφών παρέμεινε χαμηλότερος από τον αντίστοιχο του 2006. Εντούτοις, ο Οργανισμός διαπιστώνει την α …

PDF file, 52 pages

via: Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας


Shared by:

Leave a comment

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s